Det är lite svårt att ta in vissa saker ibland, de kan vara helt normala och logiska men ändå blir det en överraskning när det kommer. Det började komma närmre slutet och mer nu efteråt. Att bli hembjuden till någon även utan P (en förkortning som fungerar från olika namn ett bra tag tillbaka). Det är en rätt förvirrande upplevelse som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till och oftast brukar det inte bli av i slutändan. Jag fick lära mig att jag inte har något egenvärde utan enbart var accepterad i sällskap av någon annan. Detta har fastnat och jag har svårt att se något annat. Är jag ensam har jag inget värde. Det är underligt att något sådant kan sitta så väldigt fast, hade det rört någon annan skulle jag inte kunna se det så. Att någon skulle komma hem och hälsa på mig och bara mig är en tanke som finns i drömmarna, samtidigt som jag skulle försöka avstyra det om det skulle nämnas. Självklart blir det då lätt så att förfrågningar snabbt tar slut. Det är något som står på listan av saker jag borde jobba mer med men jag har ännu inte riktigt kommit långt nog för att kunna distansera mig till det ordentligt. Det är nyare än de flesta problemen så ska man hitta något positivt i det hela så blir det lite mer variation i problemen i alla fall.
Så tack ni som frågar. Ni är få men mycket älskade.