Att låsa mig om jag inte är ensam är något som ställt till det i mina senaste två förhållanden. Innan dess vet jag inte hur aktiv den biten har varit. Fram tills december hade jag fullt upp på kvällarna med att sy, pyssla och baka men när jag fick någon att bo ihop med igen försvann all ork, den räcker som mest till att vara. Förlamande energibrist. Känner mig som en urvriden tvättsvamp, lite som att jag läcker ork.