Ett uppvaknande
torsdag 7 april 2011
Åk 1-6
Underbara ljuva tid. Hade en bra lärare i 1-3, det var bra. Bästa läraren någonsin till och med. Tyvärr räcker det sällan hela vägen om allt annat är för instabilt.
Hon fick mig att vilja prata lite mer igen efter den plötsliga tystnaden i lekis.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida